wizytówka www
najprostsza forma zaistnienia w Internecie
Najprostszy rodzaj strony internetowej. Pełni ona głównie funkcję reklamową.
Ten rodzaj strony internetowej będzie dla Ciebie idealny jeśli chcesz zaprezentować swoje dane teleadresowe i krótkie informacje
o swojej firmie, jej działalności lub produkcie. Dobre rozwiązaniem dla dopiero powstałej firmy.
Posiadanie elektronicznej wizytówki nie przynosi większych korzyści wizerunkowych.
strona www
najczęstsza forma internetowego promowania firmy
Strona WWW jest dla firmy głównym źródłem informacji i najprostrzym sposobem na udany kontakt z klientem. Jest to równocześnie najtańszy sposób zareklamowania się szerokiemu gronu klientów i kontrahentów.
Tworzone przez nas strony www są zgodnie z najnowszymi trendami i odpowiadają aktualnie obowiązujących standardom.
kafelkowe www
kafelkowe, responsywne strony internetowe
Już ponad 46% internautów przegląda sieć z wykorzystaniem urządzeń mobilnych takich jak smartfony czy tablety.
To potencjalni klienci, do których musisz dotrzeć ze swoimi ofertami. Osiągniesz to dzięki nowoczesnej stronie responsywnej (RWD – Responsive Web Design). Strona responsywna automatycznie dopasowuje się do wielkości urządzenia na którym jest uruchamiana, dba o odpowiednie ułożenie elementów na stronie, zapewniając czytelność i komfortowe przeglądanie treści. Do dyspozycji naszych użytkowników oddajemy witryny o nowatorskim wzornictwie i bogatej funkcjonalności.
e-commerce
prosta sprzedaż przez internet
Internet to najlepsze miejsce na handel handlową. Ktokolwiek chce w dzisiejszych czasach utrzymać płynność sprzedaży i dotrzeć do szerokiego grona klientów, musi zaistnieć w sieci. Potwierdzają to liczne raporty, który pokazują, że aż 48% z ponad 22 milionów polskich internautów kupuje online.
Za popularnością e-zakupów idzie także wzrost liczby sklepów działających w internecie. Najczęściej handlują one odzieżą, elektroniką, sprzętem AGD, a także książkami i kosmetykami.
Tendencje wzrostowe utrzymają się także w tym roku, a to za sprawą rozwoju m-commerce, czyli handlu za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Specjaliści szacują, że rynek poszerzy się o kolejne 20%.